Tansiyon düşüyor

Tansiyon düşüyor
Venezuela, bölgesel krizin çözüme kavuşturulmasının ardından Kolombiya ile ilişkilerini normalleştirme kararı aldığını açıkladı.

Venezuela Dışişleri Bakanlığından yapılan açıklamada hükümetin, iki ülke arasında diplomatik ilişkilerin normalleştirilmesi ve diplomatik personelin derhal Kolombiya'ya geri dönmeleri kararı aldığı belirtildi.
Açıklamada, Kolombiya'nın diplomatlarını Karakas'a en kısa sürede geri gönderebilecekleri konusunda bilgilendirildiği kaydedildi.

Kolombiya ordusunun marksist gerillalara karşı bir sınır ötesi harekat düzenlemesi üzerine, 2 Mart'ta Ekvador ile işbirliği içinde Bogota'daki büyükelçiliğini kapattığını ve Kolombiya'nın Karakas'taki büyükelçisini sınır dışı ettiğini açıklamıştı.

Dominik Cumhuriyeti'nin başkenti Santa Domingo'daki bölgesel zirvede krizin çözümlenmesinin ardından Venezuela Devlet Başkanı Hugo Chavez, Kolombiya ile diplomatik ve ticari ilişkilerini normalleştirmek istediklerini bildirmişti.



(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.