Irak'ta 3 coni daha öldürüldü
Yayınlanma:
Irak'taki Amerikan kuvvetleri, Diyala'da yol kenarına yerleştirilen bir bombanın patlatılması sonucu 3 ABD askeri ve 1 tercümanın öldüğünü bildirdi.
BAĞDAT Irak'taki Amerikan kuvvetleri, Diyala'da yol kenarına yerleştirilen bir bombanın patlatılması sonucu 3 ABD askeri ve 1 tercümanın öldüğünü bildirdi.
Başkent Bağdat'ta dün meydana gelen intihar saldırısında da 5 ABD askeri yaşamını yitirmişti.
ABD, Irak'ı işgal ettiği 2003 yılından bu yana 3 bin 982 askerini kaybetti. 2007 Mart'ında 81 Amerikalı asker öldürüldü. Bu ayın başından bu yana meydana gelen şiddet olaylarında ölen ABD askeri sayısı ise 10'a yükseldi.
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.