Irak'ta 3 coni daha öldürüldü

Irak'ta 3 coni daha öldürüldü
Irak'taki Amerikan kuvvetleri, Diyala'da yol kenarına yerleştirilen bir bombanın patlatılması sonucu 3 ABD askeri ve 1 tercümanın öldüğünü bildirdi.

BAĞDAT Irak'taki Amerikan kuvvetleri, Diyala'da yol kenarına yerleştirilen bir bombanın patlatılması sonucu 3 ABD askeri ve 1 tercümanın öldüğünü bildirdi.

Başkent Bağdat'ta dün meydana gelen intihar saldırısında da 5 ABD askeri yaşamını yitirmişti.

ABD, Irak'ı işgal ettiği 2003 yılından bu yana 3 bin 982 askerini kaybetti. 2007 Mart'ında 81 Amerikalı asker öldürüldü. Bu ayın başından bu yana meydana gelen şiddet olaylarında ölen ABD askeri sayısı ise 10'a yükseldi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.