Pakistan'daki patlamada ölü sayısı 15
Yayınlanma:
Pakistan'da, bu sabah meydana gelen patlamalardan birinin federal polis binasında, diğerinin kentin doğusundaki bir yerleşim biriminde olduğu ve can kaybının 2'si çocuk 15'e yükseldiği belirtildi.
Yerel yöneticilerden Mayen İcaz, patlamanın ilkinin Federal Soruşturma Ajansı (FSA) bürosunu tahrip ettiğini, buradaki patlamada 13 kişinin öldüğünü söyledi. İcaz, bombanın yol açtığı patlama nedeniyle çok katlı binada ağır hasar meydana geldiğini kaydetti.
Mayen İcaz, diğer patlamanın ilkinden yaklaşık 10 kilometre uzaklıkta bir yerleşim bölgesinde olduğunu, bu patlamada da 2 çocuğun yaşamını yitirdiğini ifade etti.
(AA)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.