Pakistan'da ölü sayısı 20'ye yükseldi
Yayınlanma:
Pakistan'da, bu sabah meydana gelen patlamalardan birinin Lahor'daki federal polis binasında, diğerinin kentin doğusundaki bir yerleşim biriminde olduğu ve can kaybının 2'si çocuk 20'ye yükseldiği belirtildi.
Yerel yöneticilerden Mayen İcaz, patlamanın ilkinin Federal Soruşturma Ajansı (FSA) bürosunu tahrip ettiğini söyledi. İcaz, bombanın yol açtığı patlama nedeniyle çok katlı binada ağır hasar meydana geldiğini kaydetti. Mayen İcaz, diğer patlamanın ilkinden yaklaşık 10 kilometre uzaklıkta bir yerleşim bölgesinde olduğunu, bu patlamada da 2 çocuğun yaşamını yitirdiğini ifade etti.
Başkent İslamabad'ta geçtiğimiz yaz Taliban yanlısı olduğu iddia edilen Lal Mescid'e yapılan operasyondan bu yana, ülke genelinde meydana gelen şiddet olaylarında 500'den fazla insan hayatını kaybetti.
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.