Amerikalının düştüğü hal!

Amerikalının düştüğü hal!
Güven kaybı yaşayan Amerikalılar, şimdi de 'Kim bizimle evlenmek ister?' diye yarışma programı hazırlayarak gülünç duruma düştüler.

Amerika'da "Kim milyoner olmak ister?", "Kim bir modelle evlenmek ister?" gibi televizyon programlarına bir yenisi daha eklendi. Özellikle 11 Eylül olaylarından yurt dışı seyahatlerde kimliklerini gizleyen ve güven kaybına uğrayan Amerikalıların bu son çılgınlığı, büyük tartışmayı da beraberinde getirecek.

Los Angeles merkezli bir yapım şirketi, "Kim, bir ABD vatandaşıyla evlenmek ister?" başlıklı bir televizyon yarışma şovu hazırladığını duyurdu. Şovda, ülkede yasal olarak bulunan göçmenler, ABD vatandaşı kişilerle evlenme hakkı kazanmaya çalışacaklar.

Morusa Media yapım şirketi, şovun, ülke gündemine uygun düşeceğini belirtiyor. Ancak yapımcılar, yarışmayı kazanıp ABD vatandaşı ile evlenecek kişiye vatandaşlık garantisi vermiyor.

Morusa Media adına şovu hazırlayan Adrian Martinez, televizyon şirketleriyle görüşmelerinin devam ettiğini, henüz şovun hangi televizyon tarafından yayınlanacağının belli olmadığını ifade etti.

Şovun ilk "evlilik" avcılarının, bir Filipinli dışında tamamının Hispanik göçmenler olduğu kaydediliyor. Yarışmanın sunucusu Angelo Gonzales ise şovu "Biz sadece çöpçatanlık yapıyoruz. Kendisine eş arayan çok sayıda Amerikan vatandaşı ve bir o kadar da göçmen var. Sonuçta yaptığımız, katılımcı her iki taraf için de 'kazan-kazan' durumu meydana getirmek" şeklinde anlattı.

Bu ‘savunma’nın kamuoyunda nasıl algılanacağı ise merak konusu.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.