Uranyum yüklü gemi Çanakkale Boğazı'ndan geçti

Uranyum yüklü gemi Çanakkale Boğazı'ndan geçti
Danimarka bandıralı ''Danica-Four'' adlı uranyum yüklü gemi Çanakkale Boğazı'ndan geçiş yaptı.

306 metrik ton uranyum taşıyan ve Ukrayna'dan Fransa'ya giden 61 metre uzunluğunda, 997 grostonluk geminin geçişi sırasında çanakkale Boğazı güney kuzey yönünden tek yönlü olarak transit gemi geçişlerine kapatıldı.

Yetkililer, güvenlik amacıyla ''Söndüren-3'' römorkörünün refakat ettiği geminin çanakkale Boğazı'ndan geçişini tamamlanmasının ardından, boğaz trafiğinin yeniden normale döneceğini kaydettiler.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.