Amerika yine 'yanlışlıkla' vurdu

Amerika yine 'yanlışlıkla' vurdu
Afganistan'da ABD önderliğindeki koalisyon güçlerinin militanlara açtığı topçu ateşinde, Pakistan sınırının ötesindeki 4 kişi öldü.

Pakistan ordusu sözcüsü Tümgeneral Athar Abbas, koalisyon güçlerinin dün attığı 5 top mermisinin Pakistan'ın aşiret bölgesi Kuzey Veziristan'a düştüğünü belirtti.

Abbas, mermilerden birinin Kangrai köyündeki bir eve isabet ettiğini, 2 kadınla 2 çocuğun öldüğünü söyledi.
Sözcü, kasıtlı olmadığı sanılan olay üzerine koalisyon güçlerini protesto ettiklerini ifade etti.

Afganistan'da geçen haziran ayında da NATO güçlerinin sınır bölgesindeki militanlara yönelik roket saldırılarında, Pakistan'ın Kuzey Veziristan vilayetindeki bir ev isabet almış, 10 kişi ölmüştü.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.