Yusuf Ahmed'in durumu ciddi

Yusuf Ahmed'in durumu ciddi
Somali'nin Amerikan kuklası Devlet Başkanı Abdullahi Yusuf Ahmed'in hastaneye kaldırıldığı bildirildi.

Hastane kaynakları, Kenya'nın başkenti Nairobi'de bir hastaneye kaldırılan Somali Devlet Başkanının durumunun ağır olduğunu duyurdu.

DURUMU CİDDİ
Yusuf'un danışmanlarından biri ise, Devlet Başkanının sağlık durumunun ciddi olmadığını belirtti.

İçişleri Bakanı Muhammed Mahmud Guled de, yaptığı açıklamada, Yusuf'un olağan tetkikler için Nairobi'deki hastanede olduğunu söyledi.

73 yaşındaki Yusuf, geçen Ocak ayında ABD destekli Etiyopya güçlerinin, İslam Mahkemeleri Birliği idaresinde kısa süreli refaha kavuşan Somali'yi işgaliyle başa gelmişti. Somali'de o günden bu yana kan durmuyor.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.