Kosova'daki Sırplar BM'yi bastı
Yayınlanma:
Kosova'nın kuzeyinde yaşayan Sırplar, BM mahkemesini bastı.
Kosova'nın 17 Şubat'ta bağımsızlığını ilan etmesi ardından bölgedeki Sırplar, BM mahkemesi önünde protesto gösterileri yapıyordu.
Sırplar, BM yönetimindeki kurumların kontrolünü almaya çalışıyor. Bunun için, BM mahkemesinde çalışan Arnavut yargıçların, Sırp bölgesine girişlerine engel olmuşlardı.
Mahkeme binası önündeki Kosovalı ve BM'li polisler de Sırplara engel olmadı. Mahkeme binasına Sırbistan bayrağı çekildi.
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.