Kosova'daki Sırplar BM'yi bastı

Kosova'daki Sırplar BM'yi bastı
Kosova'nın kuzeyinde yaşayan Sırplar, BM mahkemesini bastı.

Kosova'nın 17 Şubat'ta bağımsızlığını ilan etmesi ardından bölgedeki Sırplar, BM mahkemesi önünde protesto gösterileri yapıyordu.

Sırplar, BM yönetimindeki kurumların kontrolünü almaya çalışıyor. Bunun için, BM mahkemesinde çalışan Arnavut yargıçların, Sırp bölgesine girişlerine engel olmuşlardı.

Mahkeme binası önündeki Kosovalı ve BM'li polisler de Sırplara engel olmadı. Mahkeme binasına Sırbistan bayrağı çekildi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.