Tibet'te protesto gösterilerinde 2 ölü

Tibet'te protesto gösterilerinde 2 ölü
Tibet'in başkenti Lhasa'da Çin yönetimine karşı yapılan protestolarda, Tibetli göstericilerle Çin güvenlik güçleri arasında çıkan çatışmada 2 kişinin öldüğü bildirildi.

çinli güvenlik güçlerinin, çinlilere ait dükkanlarla araçları ateşe veren göstericilere karşı gerçek mermi ve göz yaşartıcı bomba kullandığı belirtildi.

Tanıklar, protestoların yapıldığı alışveriş bölgesi Barkor'da, yerde iki ceset gördüğünü kaydetti.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.