Tibet'teki gösterilerde 10 ölü

Tibet'teki gösterilerde 10 ölü
Tibet'in başkenti Lhasa'da, Çin yönetimini protesto etmek için düzenlenen gösterilerde çıkan olaylarda, 10 kişinin öldüğü bildirildi.

çin haber ajansı Şinhua, Tibet bölgesel yönetimine dayanarak verdiği haberde, kurbanların çoğunun iş adamı olduklarını, ölenler arasında yabancılar bulunmadığını duyurdu.

Haberde, aralarında 3 Japon turistin de bulunduğu yaklaşık 580 kişinin, çin polisi tarafından kentteki isyandan "kurtarıldığı" belirtildi.

Tibet'teki üst düzey hükümet yetkilisi Kiangba Pingcuo, başkentte sıkıyönetim ilan edildiği yönündeki haberleri yalanladı. Yetkili, protesto gösterileri sırasında ölenler olup olmadığı sorularına yanıt vermedi.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.