Japonya 6.2 ile sallandı

Japonya 6.2 ile sallandı
Japonya'nın Bonin Adaları'nda 6.2 büyüklüğünde bir deprem oluştuğu bildirildi.

PEKİN Japonya'nın Bonin Adaları'nda 6.2 büyüklüğünde bir deprem oluştuğu bildirildi.

Hong Kong Gözlemleme Bürosu'nun açıklamasında, depremin bu sabah yerel saatle 6.38'de oluştuğu ve merkezinin Tokyo'nun yaklaşık 1010 kilometre güneybatısında denizin 42.1 kilometre altında olduğu kaydedildi.

Depremde hasara ilişkin şu ana kadar bir bilgi bulunmuyor.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.