Erdoğan Putin'i neden aradı?

Erdoğan Putin'i neden aradı?
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin'I arayarak kutladı.

Kremlin'den yapılan açıklamada, Erdoğan'ın Putin'i telefonla arayarak devlet başkanlığı seçimlerinde başarılı bir sonuç alınmasından dolayı kutladığı belirtildi.

İki liderin de ikili ilişkilerde gelinen seviyeden memnuniyetlerini ifade ettikleri görüşmede, Rusya-Türkiye diyaloğunun çeşitli seviyelerde karşılıklı somut projelerle desteklenmesinin müzakere edildiği kaydedildi.

Konuşmada bir kısım konuların ele alındığı, görüşmenin Türk tarafının talebi üzerine gerçekleştiği aktarıldı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.