Erdoğan Putin'i neden aradı?
Yayınlanma:
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin'I arayarak kutladı.
Kremlin'den yapılan açıklamada, Erdoğan'ın Putin'i telefonla arayarak devlet başkanlığı seçimlerinde başarılı bir sonuç alınmasından dolayı kutladığı belirtildi.
İki liderin de ikili ilişkilerde gelinen seviyeden memnuniyetlerini ifade ettikleri görüşmede, Rusya-Türkiye diyaloğunun çeşitli seviyelerde karşılıklı somut projelerle desteklenmesinin müzakere edildiği kaydedildi.
Konuşmada bir kısım konuların ele alındığı, görüşmenin Türk tarafının talebi üzerine gerçekleştiği aktarıldı.
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.