Erdoğan'dan, Medvedev'e tebrik

Erdoğan'dan, Medvedev'e tebrik
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Rusya Federasyonu Başkanlığı'na seçilen Dimitriy Medvedev'i telefonla arayarak tebrik etti.

Edinilen bilgiye göre, Erdoğan, Rus halkının büyük çoğunluğunun oyuyla başkanlığa seçilen Medvedev'le telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Erdoğan, görüşmede, Rusya'yla çok boyutlu ortaklık hedefi doğrultusunda ilişkileri her alanda genişletmek istediklerini kaydetti.

Medvedev de Başbakan Erdoğan'ın Türk Rus ilişkilerine yaptığı katkılardan bahsederek, Vladimir Putin zamanındaki diyaloğu devam ettirmek istediklerini ifade etti. Medvedev, her alanda işbirliğini geliştirmek istediklerini bildirerek, Erdoğan'a tebriğinden dolayı teşekkür etti.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.