ABD ve Kuzey Kore'den görüşmelere devam kararı

ABD ve Kuzey Kore'den görüşmelere devam kararı
Kuzey Kore ve ABD'nin, nükleer sorunu çözmek amacıyla görüşmelere devam etme kararı aldıkları belirtildi.

Kore ajansının haberine göre Kuzey Koreli ve ABD'li yetkililer söz konusu kararı İsviçre'de geçen hafta yapılan toplantıda aldı.

Bu toplantıda, Kuzey Kore'nin nükleer faaliyetlerini etkisiz kılmayı yavaşlatmasına neden olan sorunu çözmek için görüşmelere devam edilmesine karar verildiği belirtildi.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.