Obama Irak işgali için ne düşünüyor?

Obama Irak işgali için ne düşünüyor?
Demokrat Parti'nin adaylığı için yarışan Barack Hüseyin Obama, başından beri karşı olduğu Irak işgalini, başkomutan olarak Beyaz Saray'a çıkar çıkmaz sona erdireceğini söyledi.

IRAK, BİRİNCİ VE İKİNCİ DüNYA SAVAŞLARINDAN UZUN SüRDü
Başından beri Irak’ın işgaline karşı çıkan Amerikan Demokrat Parti başkan adaylarından Barack Hüseyin Obama, işgalin beşinci yıldönümünde işgalle ilgili görüşlerini açıkladı. Obama, beş yıl önce Başkan George Bush’un yanlış temeller ve kötü istihbarat üzerine kurulu ve yetkisiz bir şekilde Irak’a savaş açtığını belirterek, “Bu savaş şimdi Birinci ve İkinci Dünya savaşlarından hatta Amerikan iç savaşından daha uzun sürdü” dedi.

AMERİKA DAHA AZ GüVENLİ
Irak işgali nedeniyle Amerika’nın bugün daha az güvenli olduğunu ve dünyadaki olayları biçimlendirmediğini kaydeden Obama, Amerika’nın Irak’ta battığını belirtti. Obama, daha pragmatik kararlar alarak Amerika’yı güvenli hale getirmek istediğini ifade ederek, kendisinin bu savaşa karşı olduğunu ve başarısız olan bu siyasi stratejiyi değiştirmek gerektiğini söyledi.

BAŞKOMUTAN OLARAK BAŞA GELİRSEM…
Rakibi Hillary Clinton ve Cumhuriyetçi Parti adayı John McCain’i de savaşa destek verdikleri için eleştiren Obama, Başkomutan olarak başa geldiğinde bu savaşı sona erdireceğini kaydederek, bunun ulusal güvenlikleri için gerekli olduğunu kaydetti.

HABERVAKTİM'İN İLGİLİ HABERLERİ:

Obama'yı sarıklı görmemiştiniz

MSNBC'den büyük skandal

Afrikalı Müslümanlar Obama için ayaklandı

'Tanrı Amerika'yı kahretsin'

Obama'dan habervaktim'e mektup

McCain kipa taktı, ağlama duvarında dua etti


(Mehmet Nedim Aslan – habervaktim)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.