'Çin'de 19 Tibetli öldü'

'Çin'de 19 Tibetli öldü'
Tibet'in sürgündeki hükümeti, Çin'in Gansu bölgesinde, hükümet karşıtı protestoların ardından son günlerde 19 Tibetlinin öldüğünü bildirdi.

Tibet'in sürgündeki hükümetinin sözcüsü Thuten Samphel, 19 kişinin öldüğünü kaydetti ancak bu kişilerin nasıl öldüğü konusunda ayrıntılı bilgi vermedi.

Böylece bölgede ölenlerin sayısının 99'a yükseldiği belirtiliyor.

çin, geçen hafta hükümet karşıtı gösterilerin şiddeti dönüşmesinden bu yana 16 kişinin öldüğünü kaydediyor.

çinli yetkililer, bu yaz yapılacak Pekin Olimpiyatları'nı sabote etmek ve Tibet'in bağımsızlığı için ruhani lider Dalay Lama ve destekçilerini Tibet'te şiddet olaylarını organize etmekle suçluyor.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.