Rice'dan, Obama'ya özür

Rice'dan, Obama'ya özür
ABD Dışişleri Bakanı Condoleezza Rice, Demokrat Partinin başkan aday adayı Senatör Barack Obama'dan, pasaport dosyasına bakanlığın 3 sözleşmeli personelinin usulsüz olarak bakması dolayısıyla özür diledi.

Rice, gazetecilere yaptığı açıklamada, Obama'ya telefon açarak özür dilediğini söyledi.

ABD Dışişleri Bakanı, Obama'ya ''birilerinin kendisinin pasaport dosyasına baktığını öğrense kendisinin de çok rahatsız olacağını'' belirttiğini ve özür dilediğini anlattı.



(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.