Irak'ta 2 ABD askeri öldürüldü
Yayınlanma:
Irak'ın başkenti Bağdat'ın kuzeybatısında düzenlenen bombalı saldırıda 2 Amerikan askeri ile 2 Iraklı sivil öldü.
BAĞDAT Irak'ın başkenti Bağdat'ın kuzeybatısında düzenlenen bombalı saldırıda 2 Amerikan askeri ile 2 Iraklı sivil öldü. Yol kenarına yerleştirilen bombanın patlaması sonucu 1 ABD askeri de yaralandı.
Irak'ta dün de bir Amerikan askerinin öldüğü açıklanmıştı. Savaşın 5. yılının dolduğu Irak'ta ölen ABD askerlerinin sayısı 3 bin 995'e yükseldi.
Bu arada, kuzeydeki Kerkük'te düzenlenen benzer bir saldırıda bir sivil öldü, ikisi polis 4 kişi yaralandı.
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.