Irak'ta 2 ABD askeri öldürüldü

Irak'ta 2 ABD askeri öldürüldü
Irak'ın başkenti Bağdat'ın kuzeybatısında düzenlenen bombalı saldırıda 2 Amerikan askeri ile 2 Iraklı sivil öldü.

BAĞDAT Irak'ın başkenti Bağdat'ın kuzeybatısında düzenlenen bombalı saldırıda 2 Amerikan askeri ile 2 Iraklı sivil öldü. Yol kenarına yerleştirilen bombanın patlaması sonucu 1 ABD askeri de yaralandı.

Irak'ta dün de bir Amerikan askerinin öldüğü açıklanmıştı. Savaşın 5. yılının dolduğu Irak'ta ölen ABD askerlerinin sayısı 3 bin 995'e yükseldi.

Bu arada, kuzeydeki Kerkük'te düzenlenen benzer bir saldırıda bir sivil öldü, ikisi polis 4 kişi yaralandı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.