Musul'da saldırı: 10 ölü

Musul'da saldırı: 10 ölü
Irak'ın başkenti Bağdat'ın kuzeyindeki Musul kentinde, askeri bir üsse bomba yüklü kamyonla düzenlenen intihar saldırısında 10 kişi öldü.

Ordu komutanlarından Muhammed Ahmed, saldırganın kamyonu Musul'un batısındaki El Hermat mahallesinde bulunan askeri üsse doğru sürdüğünü, saldırıda 10 askerin öldüğünü belirtti. Ahmed, 5'i sivil 30 kişinin de yaralandığını söyledi.

Saldırının ardından bölgenin güvenlik kordonuna alındığı ve helikopterlerin bölge üzerinde uçtuğu haber veriliyor.

öte yandan Bağdat'ta, Irak parlamentosu, hükümet binaları ve Amerikan Büyükelçiliğinin bulunduğu Yeşil Bölge bir kez daha ateşe tutuldu.

Bir görgü tanığı, Yeşil Bölge'ye en az 8 havan topu mermisinin atıldığını, bunlardan çoğunun Amerikan Büyükelçiliği civarına düştüğünü belirtti.

2 havan topu mermisinin büyükelçilik yakınında, Irak hükümet yetkilileri ve ailelerinin yaşadığı bir bina civarına düştüğü, olayda ölen ya da yaralanan olmadığı kaydedildi.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.