Hong Kong'da gemiler çarpıştı: 18 kayıp

Hong Kong'da gemiler çarpıştı: 18 kayıp
Hong Kong açıklarında bir kargo gemisi ile römorkörün yoğun sis nedeniyle çarpışması sonucu 18 denizcinin kaybolduğu bildirildi.

Hong Kong medyasının haberinde, Hong Kong'un Lantau Adası ve Kowloon bölgesi arasında yerel saatle 21.00 (TSİ 15.00) sıralarında meydana gelen kazada 7 kişinin de kurtarıldığı belirtildi.

Arama ve kurtarma çalışmalarının sürdüğü kazada kaybolanların ölmüş olabileceklerinden korkuluyor. Görüş mesafesinin 700 metrenin altında olduğu kaza sırasında mürettebattan bazılarının denize düştüğü, bazılarının ise geminin kabininde sıkıştığı ifade edildi.

18 kişinin öldüğü doğrulanırsa, konumundan dolayı yoğun deniz trafiğine sahip ancak düzenli olmasıyla bilinen Hong Kong'da, uzun yıllardır ilk defa bu kadar ölümlü bir kaza yaşanmış olacak.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.