Erdoğan, Bosna Hersek'e geldi

Erdoğan, Bosna Hersek'e geldi
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Bosna-Hersek, Arnavutluk ve Bulgaristan'ı kapsayan 4 günlük Balkan ülkeleri ziyaretinin ilk durağı olan Bosna Hersek'in başkenti Saraybosna'ya geldi.

Başbakan Erdoğan, özel ''ANA'' uçağı ile Bosna-Hersek'in başkenti Saraybosna'ya geldi. Başbakan Erdoğan ile eşi Emine Erdoğan, Devlet Bakanları Kürşat Tüzmen ve Nimet çubukçu, Sanayi ve Ticaret Bakanı Zafer çağlayan ve bazı milletvekilleri de Saraybosna'ya geldi.

Başbakan Erdoğan, havaalanından konaklayacağı Holiday Inn Oteli'ne geldi. Erdoğan, otele gelişinde bir grup üniversite öğrencisi tarafından "Türkiye seninle gurur duyuyor" sloganları ile karşılandı.

Otelin girişinde toplanan yaklaşık 50 Uluslararası Saraybosna üniversitesi öğrencisi, ellerindeki Türk bayrakları ile "Beraber yürüdük biz bu yollarda" isimli şarkıyı söyledi.

Başbakan Erdoğan, öğrencilerin ilgisi üzerine bir süre öğrencilerle sohbet ederek, derslerini sordu. öğrencilerle kısa süre sohbet eden Erdoğan, daha sonra hatıra fotoğrafı çektirdi.

Erdoğan'ın otele girişinde de bazı öğrenciler "AK Parti'ye uzanan eller kırılsın" şeklinde sloganlar attı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.