Biri Bush'u durdursun
Rapor ortaya çıktığından bu yana hiç susmayan Bush, bu kez de 'diplomatik izolasyon'dan söz etti.
DİPLOMATİK İZOLASYON TEHLİKESİ VARMIŞ
ABD Başkanı George Bush, Tahran yönetimine bütün nükleer faaliyetlerini açıklaması çağrısında bulunarak, aksi halde diplomatik izolasyonla karşı karşıya kalacağını söyledi.
GÜNLERDİR İKNA OLAMIYOR
Başkan Bush, Nebraska eyaletindeki Omaha'da yaptığı açıklamada, Amerikan istihbaratının raporundan sonra İran'ın, geçmişteki nükleer faaliyetleri ve nükleer eğilimleri hakkında daha fazla ve ayrıntılı açıklama yapması gerektiğini ifade etti.
İranlıların stratejik bir tercihte bulunabileceklerini belirten Bush, Tahran'ın nükleer faaliyetlerinin kapsamını uluslararası topluma itiraf etmesi, uranyum zenginleştirme programını askıya alma önerisini kabul etmesi ve müzakere masasına dönmesini istedi, bunların olmaması halindeki yolun ise izolasyon olacağını kaydetti.
Amerikan istihbaratının İran raporunda, İran'ın nükleer silah programını 2003 yılında durdurduğu belirtilmişti.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.