Bakiyev'in durumu iyi

Bakiyev'in durumu iyi
Kırgızistan Devlet Başkanı Kurmanbek Bakiyev'in sağlık durumunun iyi olduğu bildirildi.

Devlet Başkanlığı Basın Merkezi'nden yapılan yazılı açıklamada, Devlet Başkanı Kurmanbek Bakiyev'in, Almanya'da rutin tedaviye alındığı ve sağlık durumunun iyi olduğu vurgulandı.

Açıklamada, "Bakiyev'in sağlık durumunun kötü olduğu yönünde yapılan açıklamaların siyasi bir amaç güttüğü ve hakkında çıkan akıl almaz dedikoduların asılsız olduğu" ifade edildi.

Ayrıca, 3 Martta Almanya'ya tedavi için giden Bakiyev'in 28 Martta Bişkek'e döneceğini ve bakanlar kurulu toplantısına katılacağı anımsatıldı.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.