Rice da dalgaya kapıldı
Yayınlanma:
Condoleezza Rice da tıpkı Bush gibi İran raporuna inanamıyor. Rice raporla ilgili olarak 'bu, İran'ın artık tehdit oluşturmadığı anlamına gelmiyor' dedi.
Amerikan Dışişleri Bakanı Condoleezza Rice, Amerikan istihbaratının "İran'ın nükleer silah programını 2003'te durdurduğuna" ilişkin son raporunun, bu ülkenin artık tehdit oluşturmadığı anlamına gelmediğini söyledi.
Washington yönetiminin, İran rejiminin sorunlu ve tehlikeli olduğu yönündeki güçlü görüşünün sürdüğünü söyleyen Rice, uluslararası toplumun, İran konusunda daha önce geçen BM Güvenlik Konseyi kararları etrafında birleşmesi gerektiğini ifade etti.
HEM İNANMADI, HEM DE SAVUNDU
İran Cumhurbaşkanı Mahmud Ahmedinejad'ın Amerikan istihbaratının raporunu dünya güçleri karşısında İran'ın bir zaferi olarak ilan etmesini de eleştiren Rice, raporun kamuoyuna açıklanmasının Bush yönetiminin şeffaf demokrasiye bağlılığını gösterdiğini belirtti.
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.