Kuveyt emiri Arap Zirvesi'ne katılacak
Yayınlanma:
Kuveyt Emiri Şeyh Sabah el Ahmed Âl Sabah'ın, 28 Mart'ta Suriye'nin başkenti Şam'da yapılacak Arap Zirvesi'ne katılacağı açıklandı. Kuveyet Emiri, 30 Mart'ta Türkiye'ye geçecek ve bir hafta boyunca temaslarda bulunacak.
Kuveyt Kabinesi dün Başbakan Nasır el Muhammed âl Sabah başkanlığında toplandı. Devlet Bakanı ve Başbakan Yardımcısı Faysal Muhammed el Hacı, toplantı sonrasında bir açıklama yaparak Kuveyt Emiri'nin Arap Zirvesi için Suriye'ye gideceğini söyledi. Suudi Kralı Abdullah'ın Suriye'deki zirveye katılmayacağını açıklamasından sonra gözler diğer Arap liderlere çevrilmişti. Suriye'nin ilk kez ev sahipliği yapacağı zirveye Mısır Devlet Başkanı Hüsnü Mübarek'in katılımının ise yarın netleşmesi bekleniyor.
Emir'in Türkiye gezisi hakkında açıklamalar yapan Muhammed el Hacı, ziyaretin iki ülke arasındaki işbirliğinin daha da geliştirmesi umudunu dile getirdi. Kuveyt Emiri Şeyh Sabah'ın 5 Nisan'da Türkiye'den ayrılacağı belirtildi.
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.