Suudi uçağı tehlike atlattı

Suudi uçağı tehlike atlattı
Suudi uçağının motoru Bangladeş'e inişte alev aldı

Suudi Arabistan'ın Medine kentinden Bangladeş'in başkenti Dhaka'ya giden Suudi Arabistan Havayolları'na (SAA) ait bir uçak havaalanına inişte alev aldı. Acil çıkış kapılarından çıkarılan yolculardan yaralanan olmadı.

Suudi Basın Ajansı, Boeing 747 tipi bir yolcu uçağının Bangladeş'teki Dhaka Havaalanı'na inişte alev aldığını duyurdu. SAA'nın Air Atlanta'dan kiraladığı uçağın motorlarından birinin yandığı bildirildi. Acil çıkış kapılarından çıkarılan 307 yolcu ve 19 mürettebatın zarar görmediği kaydedildi. Medine Prens Muhammed bin Abdülaziz Uluslararası Havaalanı'ndan kalkan uçak TSİ 10:24'te Dhaka Havaalanı'na inmişti.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.