Sigaraya ‘raf’ yasağı

Sigaraya ‘raf’ yasağı
İngiltere hükümeti, gençleri sigaradan uzak tutmak amacıyla, sigaraların dükkan ve marketlerde raflardan tezgah altına indirilmesini istiyor

GENçLERDEN UZAK TUTMAK İSTİYOR
İngiltere hükümeti, sigara tüketimini azaltmak için, dükkan ve marketlerin sigaraları raflardan indirerek, tezgahların altında tutulmasını istiyor. özellikle gençler arasında artan sigara bağımlılığını ve tüketimini azaltmak amacıyla düşünülen bu yöntemle, gençlerin korunması amaçlanıyor.

SİGARA KANSERE YOL AçIYOR
Sağlık Bakanı Dawn Primarolo, sigaranın kansere yol açtığını ve büyük bir katil olduğunu belirterek, “Gençlerimizi korumak istiyoruz ve bu yüzden de elimizden gelen her şeyi yapacağız” dedi.

KAMUSAL YERLERDE SİGARA İçMEK YASAK
Sigaraların dükkan ve marketlerde raflardan indirilmesini öngören öneride, restoran ve publardaki sigara makinelerinin 18 yaşından küçüklere kapalı olması teklif ediliyor.
İngiltere’de geçtiğimiz yıl kamusal alanlarda sigara içimini yasaklamıştı. İngiltere ile birlikte İskoçya, Galler ve Kuzey İrlanda’da da kamu yerlerinde sigara içimi yasak.


(habervaktim – Dış Haberler)




HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.