Erdoğan Arnavutluk'a gitti

Erdoğan Arnavutluk'a gitti
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Bosna-Hersek'teki temaslarını tamamlayarak özel ''ANA'' uçağı ile TSİ 22.55'te Arnavutluk'un başkenti Tiran'a gitti.

Erdoğan ile eşi Emine Erdoğan, Devlet Bakanları Kürşad Tüzmen ve Nimet çubukçu ve Sanayi ve Ticaret Bakanı Zafer çağlayan da Arnavutluk'a gitti.


(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.