Erdoğan, Arnavut meslektaşıyla görüştü

Erdoğan, Arnavut meslektaşıyla görüştü
Arnavutluk'un başkenti Tiran'da bulunan Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Arnavut meslektaşı Sali Berişa ile bir araya geldi.

Başbakan Erdoğan, Tiran'a dün akşam saatlerinde geldi. Başbakan Erdoğan, resmi temaslarına Berişa ile bir araya gelerek başladı. Erdoğan, Başbakanlık'ta resmi törenle karşılandı. İki ülke milli marşlarının çalınması ardından iki lider görüşme için konuta geçti. Görüşmenin ardından iki lider ortak basın toplantısı düzenleyecek.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.