Bush, Abbas'ı Beyaz Saray'a davet etti
Yayınlanma:
ABD Başkanı George Bush, Filistin Devlet Başkanı Mahmud Abbas'ı görüşmek için nisan ayının son haftasında Beyaz Saray'a davet etti.
Filistinli görüşmeci Saib Erakat, kesin görüşme tarihinin henüz belirlenmediğini söyledi.
Bush'un İsrail'in 60. kuruluş yıl dönümü törenlerine katılmak için mayısta Kudüs'e gitmesi de bekleniyor.
(AA)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.