Bush, Abbas'ı Beyaz Saray'a davet etti

Bush, Abbas'ı Beyaz Saray'a davet etti
ABD Başkanı George Bush, Filistin Devlet Başkanı Mahmud Abbas'ı görüşmek için nisan ayının son haftasında Beyaz Saray'a davet etti.

Filistinli görüşmeci Saib Erakat, kesin görüşme tarihinin henüz belirlenmediğini söyledi.

Bush'un İsrail'in 60. kuruluş yıl dönümü törenlerine katılmak için mayısta Kudüs'e gitmesi de bekleniyor.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.