Nasıriye'de 4 polis öldü
Yayınlanma:
Irak'ın güneyinde Irak güvenlik güçleriyle Mehdi Ordusu arasındaki çatışmalarda 4 polisin öldüğü bildirildi.
Polis, Nasıriye kentinde Mehdi Ordusu güçlerinin bazı karakollara saldırmaya çalıştığını, çıkan çatışmalarda 4 polisin öldüğünü belirtti.
Saldırganlardan bazılarının yaralandığı, bazılarınınsa tutuklandığı kaydedildi.
(AA)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.