Nasıriye'de 4 polis öldü

Nasıriye'de 4 polis öldü
Irak'ın güneyinde Irak güvenlik güçleriyle Mehdi Ordusu arasındaki çatışmalarda 4 polisin öldüğü bildirildi.

Polis, Nasıriye kentinde Mehdi Ordusu güçlerinin bazı karakollara saldırmaya çalıştığını, çıkan çatışmalarda 4 polisin öldüğünü belirtti.

Saldırganlardan bazılarının yaralandığı, bazılarınınsa tutuklandığı kaydedildi.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.