Irak'ta sokağa çıkma yasağı süresiz uzatıldı

Irak'ta sokağa çıkma yasağı süresiz uzatıldı
Irak'ın başkenti Bağdat'ta sokağa çıkma yasağı, Şii militanlarla çatışmaların sürmesi yüzünden süresiz uzatıldı.

Mehdi Ordusu militanlarıyla Irak güvenlik güçleri arasında çıkan çatışmalar nedeniyle perşembe günü ilan edilen sokağa çıkma yasağı yarın sona erecekti.

Mehdi Ordusundan 200 kişi öldü

Irak'ın güneyindeki Basra'da Mehdi Ordusuyla güvenlik güçleri arasında 5 gündür devam eden çatışmalarda 200 kişinin öldürüldüğü ve 600 kişinin yaralandığı bildirildi.

Irak güvenlik güçlerinin Basra'daki üst düzey bir yetkilisi, güvenlik güçlerinin 25 Mart sabahı başlattığı operasyonlarda bugüne kadar 200 kişiyi öldürdüğünü ve 600'ünü yaraladığını söyledi.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.