Afganistan’da iki İngiliz askeri öldürüldü

Afganistan’da iki İngiliz askeri öldürüldü
Afganistan'da iki İngiliz askeri daha öldürüldü. 2001'den bu yana ölen İngiliz askerlerinin sayısı ise 91'e yükseldi.

Afganistan’ın güneyinde devriye görevi yapan NATO askerlerine bir saldırı düzenlendi. Saldırıda iki İngiliz askerinin öldüğü bildirildi. İngiliz askeri birliğinin görev yaptığı Helmand eyaletiin Kajaki kenti yakınlarındaki saldırıda ölenlerle birlikte, şimdiye kadar ölen İngiliz askeri sayısı da 91’e yükseldi.

(habervaktim – Dış Haberler)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.