Güney Kıbrıs'ta su sıkıntısı

Güney Kıbrıs'ta su sıkıntısı
Kıbrıs Rum yönetimi, ülkedeki barajlarda su düzeyinin çok düşük olması ve kuraklığın sürmesi üzerine, Baf dışındaki büyük kentlerde su kesintisi uygulamasına gitti.

Rum yönetiminin su dairesinin dağıtımla ilgili planlamasına göre, evlere 2 günde bir gece 8 ya da 12 saat su verilecek. Hastane ve kimi kuruluşlar su kesintilerinden muaf olacak.

Su kesintileriyle ilgili olarak yapılan açıklamada, ülkede suyla ilgili durumun ''trajik'' olduğu ve rezervlerin son 20 yılın en düşük düzeyine indiği belirtildi.

Rum yönetimi, pazartesi günü, yıllardan sonra ilk kez su kesintisi yapılması kararı almıştı.


(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.