Erdoğan'a çirkin protesto

Erdoğan'a çirkin protesto
Başbakan Erdoğan İsveç'te temaslarını başlarken, Ermeniler ve Süryaniler Türkiye aleyhine protesto gösterisi düzenledi.

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, İsveç'in başkenti Stockholm'de temaslarına başlarken, Kraliyet Sarayı önünde bir grup tarafından Türkiye aleyhine protesto gösterisi düzenlendi.

Ermeni ve Süryanilerin parlamento ve Kraliyet Sarayı'nın bulunduğu meydanda düzenlediği gösteride Türkiye aleyhine pankartlar taşındı. Küçük bir grup halindeki göstericiler açtıkları pankartlarda; "1915 Olaylarını unutmadık", "Türkiye 1915'de Süryanilere Soykırım Uyguladı" (Turkey should recognize the Assyrian Genocide 1915), "Katliamları unutma" şeklinde yazılar yer aldı. Gösterilerin büyümemesi için İsveç Polisi güvenlik şeridi oluşturdu.

Bu sabah Kraliyet Sarayı'nda Kral XVI. Gustaf tarafından kabul edilen Başbakan Erdoğan ise İsveç Parlamentosuna geçti.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.