Toptan, Riyad Büyükelçiliği'ni ziyaret etti

Toptan, Riyad Büyükelçiliği'ni ziyaret etti
Resmî bir ziyaret için Suudi Arabistan'da bulunan TBMM Başkanı Köksal Toptan ve beraberindeki milletvekilleri, başkentteki temasları kapsamında Türkiye'nin Riyad Büyükeçiliği'ni ziyaret etti.

Büyükelçi Naci Koru'dan yenilenen elçilik binası hakkında bilgi alan Köksal Toptan, işlemlerini yaptıran Türk vatandaşlarına bir şikayetleri olup olmadığını sordu.

Kısa bir süre önce yenilenen elçilik binasındaki cam bölmeler kaldırılarak, görevlilerle vatandaşların yüz yüze görüşmesine olanak sağlanmıştı. Elçilikteki vatandaşlar yetkililerle doğrudan temas sağlamaktan memnun olduklarını ifade etti. Elçilikte ayrıca, elektronik sıra numarası uygulamasıyla vatandaşların ayakta bekletilmesine son verildi. Faks ve fotokopi cihazları ile internete bağlı bilgisayarlar hizmete sunuldu.

TBMM heyeti, Riyad'da ayrıca Suudi Arabistan'da yaşayan Türk işadamları ile bir araya geldi. Suudi Arabistan Türkiye Konseyi Yönetim Kurulu üyelerinin onurlarına verdiği öğle yemeğine katılan Köksal Toptan, işadamlarına başarılı çalışmalarından ötürü teşekkür etti.

Riyad'daki görüşmelerinin ardından Mekke'de kutsal mekânları da ziyaret eden milletvekilleri, bugün Cidde'deki temaslarından sonra Suudi Arabistan'dan ayrılacak.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.