Erdoğan, İsveçli vekillerle bir araya geldi

Erdoğan, İsveçli vekillerle bir araya geldi
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, İsveç'in başkenti Stockholm'de İsveçli vekiller ile bir araya geldi.

Stockholm'e dün gelen Erdoğan, bugün resmi temaslarına başladı. İsveç Kralı 16. Gustaf ile sabah saatlerinde görüşen Erdoğan, daha sonra Parlamento Dışişleri Komitesi Başkanı Göran Lennmarker, Avrupa Birliği İşleri Komitesi Başkanı Anne Kinverg Batra ve komite üyeleri ile temaslarda bulundu.

Başbakan Erdoğan, İsveç Uluslararası İlişkiler Enstitüsü'nde bir konuşma yapacak ve ardından İsveçli meslektaşı Fredrick Reinfeldt ile görüşecek.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.