Toptan Suudi Arabistan'dan ayrıldı
Yayınlanma:
TBMM Başkanı Toptan ve Türk heyeti Suudi Arabistan'dan ayrıldı.
TBMM Başkanı Köksal Toptan ve beraberindeki milletvekilleri Suudi Arabistan'daki temaslarını tamamlayarak Türkiye'ye hareket etti. AK Parti Manisa Milletvekili, eski Meclis Başkanı Bülent Arınç, AK Parti İstanbul Milletvekili İrfan Gündüz, CHP çanakkale Milletvekili Ahmet Küçük ve MHP Giresun Milletvekili Murat özkan'dan oluşan TBMM heyeti, temaslarının son gününde Cidde Konsolosluğu'nu ve Uluslararası Türk Okulu'nu ziyaret etti.
Suudi Arabistan Şura Meclisi Başkanı Şeyh Dr. Salih Bin Abdullah Bin Hamid, Türk vekillerini uğurlamak için Riyad'dan Ciddeye gelerek jestte bulundu. Abdullah Bin Hamid, vekilleri cidde Havaalanı'ndan uğurladı.
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.