Talat İstanbul'a gidiyor

Talat İstanbul'a gidiyor
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Cumhurbaşkanı Mehmet Ali Talat, çeşitli temaslarda bulunmak üzere bugün İstanbul'a gidiyor.

Cumhurbaşkanlığı Basın Bürosu'ndan yapılan açıklamaya göre Mehmet Ali Talat, İstanbul'da TüSİAD ve çeşitli basın kuruluşları ile görüşmeler yapacak. Talat, temaslarını tamamlamasının ardından yarın adaya dönecek.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.