Bush: ''NATO tüm Balkanlar'a açık''
Yayınlanma:
ABD Başkanı George Bush, NATO'nun Balkanlar'daki tüm ülkelere açık olduğunu ve Makedonya'nın en kısa sürede NATO'ya girmesi gerektiğini söyledi.
Hırvatistan'da bulunan Bush, başkent Zagreb'deki St. Mark meydanında toplanan binlerce kişiye seslendi.
Konuşmasında, NATO'nun Balkanlar'daki tüm ülkelere açık olduğunu belirten Bush, "ABD'nin tutumu açıktır, Makedonya, NATO'daki yerini en hızlı şekilde almalıdır" dedi.
Bush, "Makedonya, çok zor reformlar yaptı ve NATO'nun yabancı ülkelerdeki görevlerine büyük katkıda bulundu" diye konuştu.
Konuşmasında, Rusya'nın müttefiki Sırbistan'a da değinen Bush, "özgür ve refah içindeki bir Sırbistan'ın Avrupa ailesinde kendine ait yere kavuşacağını" ifade etti.
(AA)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.