3 ABD askeri öldürüldü
Yayınlanma:
Irak'ın başkenti Bağdat'ın en iyi korunan kesimi olan Yeşil Bölge'de, Amerikan askerlerine roket saldırısı düzenlendi
Bir Amerikalı askeri sözcünün verdiği bilgiye göre, saldırıda 2 ABD askeri ölürken, 17'si de yaralandı.
öte yandan Diyala vilayetindeki bir patlamada da 1 ABD askerinin öldüğü kaydedildi.
AA
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.