3 ABD askeri öldürüldü

3 ABD askeri öldürüldü
Irak'ın başkenti Bağdat'ın en iyi korunan kesimi olan Yeşil Bölge'de, Amerikan askerlerine roket saldırısı düzenlendi

Bir Amerikalı askeri sözcünün verdiği bilgiye göre, saldırıda 2 ABD askeri ölürken, 17'si de yaralandı.

öte yandan Diyala vilayetindeki bir patlamada da 1 ABD askerinin öldüğü kaydedildi.

AA



HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.