'Deli Dana'da iki kişi öldü
Yayınlanma:
İspanya'da "deli dana" hastalığı iki kişinin ölümüne neden oldu.
Castilla ve Leon özerk Yönetimi Sağlık Bakanlığından yapılan açıklamada, iki kişinin "deli dana" hastalığından dolayı öldüğü belirtildi.
Sağlık Bakanlığı yetkilisi Juan Jose Badiola, "Alarm verecek bir durum yok, çünkü her iki ölüm vakasında da, hastalığın 8 yılı aşkın bir süre önce bulaştığı olasılığı var" dedi.
İspanya'da 2005 yılından bu yana söz konusu hastalıktan ölüm olayı yaşanmadığına dikkat çekilirken, son bir ay içinde ölen iki kişinin genç yaşta oldukları ifade edildi.
(AA)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.