Çete iş başında
Kendi ülkelerinde izledikleri baskıcı politikalarla tanınan Almanya Başbakanı Angela Merkel ve Fransa Cumhurbaşkanı Nicolas Sarkozy, nükleer silah programını 2003'te terk ettiği bildirilmesine rağmen, İran'a yönelik uluslararası baskının sürmesi gerektiğini söyledi.
HALA TEHLİKELİYMİŞ
Merkel, Sarkozy ile düzenlediği ortak basın toplantısında, İran'ın nükleer silah programını 2003'te durdurduğuna ilişkin Amerikan istihbarat raporu konusundaki görüşünü soran bir basın mensubuna, İran'ın hala bir ''tehlike'' oluşturduğu karşılığını verdi. Merkel, ''Bir süreç içerisinde bulunduğumuzu ve İran'ın tehlike yaratmaya devam ettiğini düşünüyorum'' dedi.
BASKIDAN BAŞKA BİR ŞEY BİLMİYORLAR
Sarkozy de Merkel'i onaylarken, her iki lider, İran'a karşı iki uçlu bir politika, baskı ve müzakere politikasının uygulanması gerektiğini vurguladı.
Ülkesindeki herkesi Almanca bilmeye zorlayan Angela Merkel ve Paris banliyölerindeki göçmenlerin üzerine "görüntüyü bozuyorlar" gerekçesiyle böcek ilacı sıkılmasına göz yuman Nicolas Sarkozy'nin bu tutumu "kendi yaptıklarını örtbas etmeye çalışıyorlar" şeklinde yorumlandı.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.