Olmert ve Abbas yeniden birarada
Yayınlanma:
İsrail Başbakanı Ehud Olmert ile Filistin Devlet Başkanı Mahmud Abbas, yaklaşık iki ay aradan sonra bugün yeniden bir araya gelerek müzakereleri sürdürdü.
Olmert ve Abbas'ın, Kudüs'teki İsrail Başbakanlık makamında yaptıkları görüşme yaklaşık 3 saat sürdü. İki liderin, yıl sonuna kadar nihai bir barış anlaşmasına varma taahhüdünde bulundukları belirtildi, ancak görüşmede nasıl bir ilerleme kaydedildiği konusunda bilgi verilmedi.
İsrail hükümet sözcüsü Mark Regev, iki liderin 2 haftada bir görüşme yapılması konusunda anlaştıklarını kaydetti.
Regev, bugünkü toplantıda, İsrail ve Filistin taraflarının bazı endişelerini dile getirdiğini, buna rağmen müzakerelerin devam etmesi konusunda fikir birliği içinde olduklarını söyledi.
Görüşme sonrası Filistin tarafından bir açıklama yapılmadı.
(AA)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.