Japonya'da deprem

Japonya'da deprem
Japonya'da bugün Richter ölçeğine göre 6.0 büyüklüğünde bir deprem meydana geldi.

Japon Meteoroloji Ajansından yapılan açıklamada yerel saatle 09.48'de (TSİ 02.48) meydana gelen depremin merkez üssünün, Japonya'nın başkenti Tokyo'nun 500 kilometre güneyinde yer alan Torishima Adası'nın yanında, yerin 50 kilometre altı olduğu belirtildi.

Depremde yaralanmalar veya hasar meydana geldiğine ilişkin henüz bir açıklamada bulunulmadı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.