Afganistan'da 17 işçi öldürüldü
Yayınlanma:
Afganistan'da militanların saldırısında 17 yol işçisinin öldüğü bildirildi.
İçişleri Bakanlığı sözcüsü Zemeri Beşeri, isyancıların bu sabah Zabil vilayetinde yol inşaatında çalışanlara saldırdıklarını, Afgan ve uluslararası güvenlik güçlerinin saldırıya karşılık verdiklerini söyledi.
Beşeri, çatışmada 17 yol işçisinin öldüğünü, 16 işçinin yaralandığını, militanlardan 7'sinin öldüğünü, 12'sinin yaralandığını bildirdi.
(AA)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.