İsveç hem özür diledi hem tazminat ödedi
Arriva otobüs firması, Müslüman kadından özür diledi ve 25 bin İsveç Kronor’u (4200 Dolar) tazminat ödemeyi kabul etti.
OTOBüSTEN İNDİRİLMİŞTİ
İsveç’in Malmö kentinde otobüse binerken burkasını çıkarması istenen Müslüman kadın, bunu reddedince otobüse alınmamıştı. Kimlik kartı yerine geçebilen otobüs kartını gösterdiği halde otobüsden indirilen 20 yaşındaki Müslüman kadın, Ombudsman’a (Kamu hakemliği) başvururarak şikayette bulunmuştu.
HEM öZüR HEM TAZMİNAT
Şikayeti değerlendiren Ombudsman, Arriva otobüs firmasının 25 bin İsveç Kronor’u tazminat ödemesini kararlaştırdı. Konuyla ilgili olarak konuşan Arriva otobüs işletmesi yetkilisi Jan Wildau, otobüs şoförünün bu hareketinin kabul edilemez olduğunu belirterek, bu kişinin artık kendileri içn çalışmadığını belirtti.
Wildau, olayın tatlıya bağlanması için tazminat ödemekten de mutlu olduklarını ifade etti.
(habervaktim - Dış Haberler)
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.