Türk Fırıncıları Milli Takımı

Türk Fırıncıları Milli Takımı
Dünya fırıncılar yarışmasında Türk Fırıncıları Milli Takımı, 11'nci oldu.

Fransa'nın başkenti Paris'te 29 Mart-2 Nisan 2008 tarihlerinde yapılan ve finale kalan ülkeler arasında Türk fırıncıları üç ayrı kategoride becerilerini sergileyerek yarıştı.

İlk üç sırayı, Fransa, Tayvan ve İtalya'nın paylaştığı yarışmada, diğer dereceye giren ülkeler ise resmen dün açıklandı. Buna göre, bölgesinde birinci olarak dünya fırıncılar yarışmasına katılmaya hak kazanan Türk Milli Takımı, dünya 11'incisi oldu. 72 ülke arasında yapılan elemelerde finallere Türkiye, Fransa, İtalya, Tayvan, Polonya, Arjantin, İspanya, İsveç, ABD, Japonya, Hollanda ve Meksika kalmıştı.

Adana'da yerleşik öz Maya şirketinin sponsorluğu ve koordinatörlüğünde uluslararası düzeydeki yarışmalara katılan Türk Fırıncıları Milli Takımı, geçen yıl da Avrupa ülkeleri fırıncılar yarışmasında birinciliği kazanmıştı.
Bu arada Türkiye Fırıncılar Federasyon Başkanı Halil İbrahim Balcı dünya fırıncılar yarışmasına ilk kez katılan Türk fırıncıların finallere kalmasından dolayı büyük memnuniyet duyduğunu belirterek, ''Hedefimiz, bu şampiyonada kazandığımız tecrübelerle önümüzdeki yıllarda yapılacak organizasyonlarda daha iyi derece almak'' dedi.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.