Afganistan'ın güneyinde 8 polis öldürüldü
Yayınlanma:
Afganistan'ın güneyinde düzenlenen iki ayrı saldırıda 8 polis memuru öldürüldü.
Kandahar kenti polis yetkilisi Sayed Aga Sakıp, Maiwand'da düzenlenen saldırıda, haşhaş tarlalarında devriye yapan 4 polisin öldürüldüğünü söyledi.
Diğer saldırının düzenlediği Gereşk kenti yetkilileri de Taliban üyelerinin, dün gece geç saatlerde bir polis aracına saldırdığını ve araçtaki 4 polisin öldüğünü belirtti.
Afganistan'da geçen yıl 900'den fazla polis memuru öldürüldü. Taliban rejiminin devrildiği 2001'den bu yana en kanlı saldırılara sahne olan üllede 2007'nin başından beri 8 binden fazla insan öldü.
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.