Afganistan'ın güneyinde 8 polis öldürüldü

Afganistan'ın güneyinde 8 polis öldürüldü
Afganistan'ın güneyinde düzenlenen iki ayrı saldırıda 8 polis memuru öldürüldü.

Kandahar kenti polis yetkilisi Sayed Aga Sakıp, Maiwand'da düzenlenen saldırıda, haşhaş tarlalarında devriye yapan 4 polisin öldürüldüğünü söyledi.

Diğer saldırının düzenlediği Gereşk kenti yetkilileri de Taliban üyelerinin, dün gece geç saatlerde bir polis aracına saldırdığını ve araçtaki 4 polisin öldüğünü belirtti.

Afganistan'da geçen yıl 900'den fazla polis memuru öldürüldü. Taliban rejiminin devrildiği 2001'den bu yana en kanlı saldırılara sahne olan üllede 2007'nin başından beri 8 binden fazla insan öldü.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.